Wednesday, January 19, 2011

Kelas yang paling digeruni....

Hari ni aku ade 1 klas je. Patutnyer 2 tapi kensel lak...dh la klas smalam pun kensel gak (klas yang sme). Aduss, cmne la nk ganti tu...

Klas aku hari ni adelah klas yang paling gerun + menakutkan skali. Time skolah2 pun cikgu tak garang cmni tau, walaupun yang mengajar tu cikgu disiplin or pengetua sekali pun.

(dont play2 sama gua..lu play, lu mati...-_-")

Bayangkan la, lecturer ni suka bertanya n dier nak jawapan yang perfect. Nobody perfect la...haiya.. Pastu nak ayat yang proper language lak 2...aduss..aku ni dah la xbrape nk excellent in english...huhuhu. Then, dier nak suruh kita ni berpikir macam future hotelliers...

Sebelum masuk klas dier kene stadi dulu, kalau tak, xleh masuk klas. Dah la marah orang macam singa, rsenye kalau singa jumpa dier pun kompem singa pun kalah... Antu jumpa dier pun takot..trus resign taknak jadi antu dah...
(singa pun terkedu tau)

Kalau taknak datang kelas, kena ade alasan yang munasabah. Kena plak explain in proper language. Aduss, memang takleh nak memonteng la...huhu...klo cmni, klo aku sakit pun kene gak la datang klas...

Cuak gilerr masuk kelas dier lah..tak pasal2 terus tension. Patut la ade orang mati sebab tension...nasib baik la aku masih lagi bernyawa...huhuhu.. N nasib baik la cuma jumpa dier seminggu skali jerk.

p/s : sampai takut nk pi toilet...terpaksa tahan jerk...huhu...
p/s/s: mcm ssh nk skor je subjek ni...huhuhu...

elisya_308-_-"
-berharap akan lulus-

No comments:

Post a Comment