Friday, April 1, 2011

Say what??

Busy betol hari ni...n sangat penat. Dah la kelas dari 8.30 pagi..(kelas jepun), pastu sambung kelas marketing pulak. Lepas tu bergerak ke shah alam pulak..(kelas ganti datin kat shah alam). Budak kelas aku la sebuk nak wat kelas kat shah alam..yela, dah lama meninggalkan shah alam kan..tu yang rindu tu..hahaha..

Sampai shah alam, lapar pulak. so, lepak makan kat Pendeta Bistro, kat dalam Uitm je. Tapi punya la lembab service dia. Dah la mknn xde rasa. Hurm xpe, la..sebab dah lapar n tkot terlambat pi kelas datin, kitorang bantai jela. Sedap tak sedap tu belakang kira.
Makan dengan laju,,tak sempat kunyah pun rasanya..haha, pastu perut senak..padan muka. Sebab dah lambat so kitorang parking kat Seroja je. Sampai2 kat fakulti, rupanya kitorang yang 1st sampai. Datin siap belanja pisang goreng lagi.

Lepas abis kelas, ingatkan nak pi jalan2 jap..yela, dah lama xjalan2 tau. Boleh release tension sekali. Sampai kat kereta, sekali kereta kena saman pulak. Hampeh betol pakgad ni la. Takde tulis pun yang itu parking staff. Ciss la..bertambah tension...so, jom kita lepas geram...

-------------------------------------------------------------------------

so, jalan2 kat Sunway. Pegi Brand Outlet. skali ternampak vokalis band ni...handsomenyer...tergamam seketika...err..
(yang tengah skali tu hensem kan??..haha)

tengok kejap je k..pastu aku sambung shopping..tengah2 aku pilih baju, tiba2 ade orang sound aku..
"jangan nak kecik sangat la pompuan". Baju yang aku pegang ni kecik sangat ke? yela, tau la gemook..

aku toleh2 cari siapa la yang berkata2 tu. Skali nampak Adi tu baru lepas lalu belakang aku tadi. Dia ke yang sound aku? Tengok2 memang takde orang len dah. Cuma dia ngan kawan dia je...ke kawan dia? Tapi aku tak marah pun..sebab dia hensem..haha..sengal.

pastu tapau hot & roll...sedap gak..
(chicken and cheese crispy..yum2)

Abis shopping, shopping complex pun dah nak tutup...so, moh balik la kite...hehehe. Tapi kena amek farahin dulu kat UiTM...

p/s: cuti hujung minggu yang xde rehat pun...kena siapkan assignment nutrition and BEL..hadoiiii...

-elisya_308-

No comments:

Post a Comment