Thursday, May 19, 2011

kurang sedikit pun ketara sangat ke perbezaannya?

Hari tu entah bila tah, aku ada la timbang berat badan. And sangat mengejutkan la bila aku turun beberapa kg. Yela, berat badan aku ni dah la susah nak turun. Naik senang la kot.

So, balik je rumah, semua duk tegur. Mak, kakak duk bising2 cakap aku dah tak comel la, cakap kepala aku cam tergantung sebab leher dah kecik la, tangan dah tinggal tulang la..ish, macam2. Ketara sangat ke? Orang luar pun ada menegur. Kawan mak la..cakap aku dah makin kurus. Gemuk sangat ke aku dulu?

Memang la..aku pun perasan jugak. Baju2 lama, seluar2 lama yang dah lama aku tak pakai sebab tak muat, aku dah boleh pakai balik. Seluar yang sekarang pulak gedebeh..mak tegur, cakap aku pakai suar besar..ish, macam2. Aku siap try suar adik lagi (jangan gtau dia tau). Haha, bangga owh muat suar adik walaupun ketat..but still, muat kot..hahahah...

Tapi sampai bila je pun akan bertahan. Yela, duk rumah ofcoz kuat makan kan..dah la berat badan cam yoyo..duk 4 bulan kompem naik balik..ish, harap2 tak la begitu. Harap2 kekal dengan berat begini..atleast still normal..:)

p/s: ade ke mak menyalahkan si dia kononyer penyebab aku turun berat badan..kononnyer sruh aku diet la, ape la..ish3, ade ke patut. Ni hasil tekanan ok..sebab bz ngan test, assignment and exam, sampaikan tidur pun terabur, makan pun tak menentu..

-elisya_308-

No comments:

Post a Comment