Thursday, June 9, 2011

Ade ke takde ni??

Baru 2 hari berturut2 blaja kete, aku dah penat dah..
camne la nak habiskan 10 jam dalam 5 hari berturut2 ni??
Adusss...
Lawak je kan..orang lain hari2 bawak kete relaks je..aku baru 2 hari.
Tu pun sehari 2 jam je..mungkin sebab tak biasa kot. Yela, saya budak baru belajar.

So, balik je dari kelas, aku terus tanya mak boleh tak cancel klas besok n sambung minggu depan jelah.
Mak suruh aku mesej akak IMBR tu. So aku pun mesej la..tapi dia tak reply pun.
Tiba2 time aku tidur petang (buruk punya perangai kan) dalam kol 4 cmtu la, dia kol cakap kelas esok cam biasa, xleh cancel la bla bla bla...
Aku pulak cuma mengiakan jelah. Yela, dah tengah mamai kot.
Pastu, balik je mak dari men badminton mak cakap besok takde klas, minggu depan baru sambung.
Aku dah konpius dah..
Rupanya mak ada mesej akak tu kononnyer esok takleh pi klas sebab ada hal.
So aku tak tau nak ikut yang mana. Esok ada kelas ke takde ni?
Last2 aku tak pegi pun..haha

No comments:

Post a Comment