Wednesday, July 27, 2011

Last practice before test..

Aku ada la amek test JPJ balik yela sebab fail hari tu kan..
bese la..bila nak amek balik memang la diberi 2 jam masa lagi untuk praktis balik..
so, masa aku belajar tu..pengajar tu nasihatkan aku untuk tambah masa and kalau boleh sehari sebelum test la..
yela, dia tengok cara aku pun macam belum sedia kan..

bila dah dua2 yang ngajar cakap camtu..maksudnyer betul la..(ke dorang saja nak untung lebih?)
tak kesah la kan...
so, aku pun tambah la masa sampai 2jam tu..haha..

gigih tau berlatih..dah la dapat kereta yang ada handbrek problem.
Takde la problem sangat cuma handbrek tu kena tarik kuat2..
memang problem la lagi2 time kat bukit..berkali2 aku try kot..
dah elok2 masuk..dah siap tarik handbrek lagi..skali jatuh jugak...hadoii...

sampai merah tangan aku tarik handbrek..

p/s: dah selesai pun test JPJ..alhamdulillah la..walaupun tak lulus tapi tak la fail..konpius?? lantak!!!

No comments:

Post a Comment