Tuesday, October 26, 2010

Bas punya cerita...

Selamat balik s.alam...huahaha..mood untuk stadi blom ade lg...hadoi...ble la mood ni mau sampai..


Tadi first time aku nek bas 2 tingkat. Ok lah, biasa jerk macam nek bas biasa walaupun pada mulanyer agak takut gak la..hahaha. Tp yang tak bestnyer ble sepanjang jalan aku kene menahan bau yang menusuk ke idung ni. Kalau wangi takpe jugak. Nak dijadikan citer, nepal (kot) duk belakang aku. Paham2 jelah bau dorang ni camne. Pastu bangla pulak duduk depan aq. N yang paling bestnyer Indian lak duk single seat sebelah bangla tadi. So paham2 jelah bau yang bercampur2 tu. Budak sebelah aku yang duk single seat tu dh cover2 idung ngan t-shirt dier. Aku, tahan jelah. Akhirnyer mamat tu tak tahan pi tukar seat len. (nape xbawak aku skali?? aku pun hampir lemas ni...huhuhu).


Itu baru citer pasal bau. Pastu si mat nepal ni plak, sepanjang jalan leh plak enfon asyik nak berbunyi jerk. Pastu stiap kali angkat, suara xleh nk kuat lagi ke?? Dh macam cakap ngan drebar bas yg dok tingkat bawah tu (ke ko memang cakap ngan drebar tu). Oklah, maybe dier xbrape dengar si pemanggil tu cakap ape. Tapi kalau dah dengan member sebelah pun ko nk cakap kuat2 ape kes?? Korang ni pekak ke ape? nak satu bas dengar ke? Ish..bingit betol. Nak tido pun xsenang. Tak pasal2 aku tambah dosa memaki orang dalam hati... Nasib baik la mamat2 tu turun takat kat Seremban jerk. Aman sikit dunia ble dorang dah blah.


Sampai kat stesen bas, kononnyer nk nek rapid jerk..murah sket. Dah berjalan nak ke bas stop skali dok terpikir, ade lagi ke bas rapid dok lalu time2 cmni?? Last2 patah balik, nek teksi jerk. Terbang duit aku. Xpe, yang penting selamat...huahaha.


Sampai bilik, lapar pulak. Turun balik bli makan. Pastu leh plak on9 sampai sekarang sambil tengok citer "Selamat pagi cinta" n "My Spy". Buku xnak pulak bukak...bongek!!


p/s: kenapa perlu diteruskan andai hati kita derita merindu???
i know the answer but i miss u...
elisya_308^^
-ngantuk sudah-

No comments:

Post a Comment