Friday, October 22, 2010

Mood: Balik Kampung..

Sekarang ni aku kat rumah. Tak buat pape pun. Cuma nak berehat sekejap sebelom nak menempuhi final exam...huhuhu. Bajet macam tension sangat je..hahaha. Paper aku start lambat. Itu yang sempat balik tu. Orang lain dah berhempas pulas study, aq lak masih lagi duduk bersenang lenang. Jangan jeles beb...korang start dulu, korang abis dulu la.


Balik rumah, banyak jugak la yang dah berubah. Sekarang ni dah ada bilik pengantin. Aku siap tido kat bilik tu semalam. Sori ye kakak and abangku. Lepas tu barang pun makin bertambah. Rumah ni dah la kecik, bertambah kecik ngan pertambahan barang ni lah. Korang ble la nak amik barang2 korang ni?? menyemak la...hahaha.


Lepas kakak and abang aku kawin nanti, mesti orang dok sibuk2 tanya ble plak aku nak kawin...aduiii, masalah2. Asal la korang ni nk kawin awal sangat...hehe...just kidding.


btw, satu masalah dah selesai, muncul pulak masalah len...adoiii.....


p/s: em...dh msuk hari bru. That mean no more msg and fon call from ****.
I'm gonna miss you. Cepatlah masa berlalu....
elisya_308=)

2 comments:

  1. "bile cik aisya nk kawin ni" akak jd org pertama yg tnya ye...hehehe...

    ReplyDelete