Tuesday, November 16, 2010

Home Sweet Home

Pada pkol 2 pagi smlm, sampai  jugak aku ke jb. Akhirnyer selesai sudah final examku. Final dh lepas. Tapi aku still tension memikirkn result yang akan keluar. Aku sedar, aku jawap pun tah pape. So, klo result teruk 2 memang dah agak n mmg padan muka la. Bayangkn, time peksa aku leh terpikir pasal nak berenti (wat de hell kn??). Ptutnyer pikir tuk jawap peksa. adoiii.

To be honest, memang degree tak sama ngan dip. Sangatttt....(pfffff). Klo dip, ape yang kita blajar, itu lah yang kuar. tapi degree, ko jangan harap la..dier just bagi fakta, then suruh Kite summarize. Ade soklan 2 lagi la..sampai aku tak tau ape yang dier nak sebenarnyer. Seriusly memang sangat susah k..mungkin limit aku sampai dip je kot. Ye, aku sedar aku ni takdelah pandai. Kene usaha sangat2 lebih untuk bersaing. bila aku terleka sikit, memang tertinggal jauh la. Sem depan memang kne usaha lebih ni, usaha lebih keras lagi..chaiyok2..

Time kat bas masa otw balik 2, ade je penumpang yang wat hal. wat aku tambah tension jerk. Bayangkan, orang belakang aku leh lak bukak movie keling kat laptop dier (rasanyer la). Gilerr kuat lak. Ape??? nak ajak aku join sekaki ke ape..then ble mamat 2 dah abis tengok movie dier, orang depan aku lak wat hal. Pi bukak lagu siam kuat2. Kot ye pun ko bosan, nak dengar lagu, dengar sorang2 cukup la. Aku tak teringin la nak belajar bahasa kebangsaan ko 2..hish, sungguh mengganggu mimpi2 indah aku je. aku nak je cakap, ko tak pernah tau pasal kewujudan earfon ke?? nak aku bagi pinjam?? pergh, gilerr tension. Last2 kena sound 2 kali baru reti diam ( bukan aku yang sound k) klo tak reti diam jugak, biar aku humban ko keluar...huahaha(gilerr jahat).

p/s: semalam bz membuat hantaran, last2 sakit kepala yang tak dapat ditanggung..aku trus brenti. Maaf ye, kakak ku, mak n nenek. arini nak gi umah paksu lak...bz sungguh...

elisya_308=)

No comments:

Post a Comment