Wednesday, December 15, 2010

Mood: happy

First of all, slamat berpuasa pada yang puasa. Bukan puasa ramadhan k..jangan tersilap pulak. Tapi puasa sunat bulan muharam. Insyaallah ,aku juga ikut berpuasa.

(menahan diri dari makan dan minum bukan bermakna diet ye...tapi puasa..he3)

10 aribulan yang lalu, result dah pun keluar. Keputusan aku takde lah gempak mana. Tapi, alhamdulillah semuanya lulus la. Aku pun tak sangka. Yela, kalau ikutkan cara aku menjawab, memang result kira unexpected gak la...hahaha...kalau aku berusaha lebih sikit, mesti result lagi bagus kan...harap sem depan CGPA semakin meningkat..insyaallah...

(hepi je muka memasing ble dapat result yang bagus kan..)

p/s: Hari ni, genap 2 bulan bersama...n everything seem fine. Bukan setakat fine, but perfect. Harap kita akan dapat pengakhiran yang sempurna kan...

(jangan cuba-cuba nak pasang lebih or menggatal ngan pompuan len ye...awas)

elisya_308=)
-mengharapkan mengakhiran yang sempurna-

2 comments: