Wednesday, December 29, 2010

Projek Cuti Sem...

Cuti sem hampir berakhir. Cuti tak lama pun, cuma sebulan lebih. Nak tau ape keje aku sepanjang cuti sem ni selain dari makan, tido, tengok tv n men laptop?

- masa awal cuti sibuk dengan konvokesyen.
- lepas konvo selesai, sibuk dengan amek lesen lak n aku berjaya dapat lesen L...yeay (L je pun..haha)
- menemankan ibu bershopping....ahaha. Aku jenis yang pantang diajak berjalan...huhuhu..
- membantu ibu menjual kuih.
- n yang paling PENTING, aku ade wat Projek Cuti Sem.

(sibuk dengan projek cuti sem aku. Ini ke projek cuti sem aku? rahsia..haha)

Ahaha, mesti pelik bunyinya kan. Projek Cuti Sem...projek pe ek? Projek ni aku start wat dari awal cuti sem lagi n kalau boleh mesti siap sebelum cuti sem habis. Tapi sampai sekarang pun tak siap lagi. Knp? Sebab aku dah takde mood, putus asa, kecewa, hancur ati n macam-macam lagi la.

Sebenarnya projek tu aku wat untuk plan yang aku dah rancang pada penghujung tahun ni. Tapi, plan tu tak kesampaian. lepas tu terus aku takde mood nak wat dah. Tu la, takde backup plan...huhuh. Then, aku terpikir plan B (baru nk terpikir, hampeh2), yang kompem jadi...tapi, dah terlambat, memang tak mungkin dapat siapkan. So, sangat sedih....huhuhu. Mungkin bukan rezeki. Terima jelah. Tahun depan masih ade lagi kan??
Insyaallah....

Projek pe yang aku wat? Itu tak boleh diberitahu lagi, coz bendanya tak menjadi lagi. Nanti wat malu je..huhuhuh...


p/s: bila agaknya saat begini akan berlaku dalam hidup aku??? hahaha...lari topik sudah..

elisya_308=)

2 comments: