Wednesday, December 22, 2010

With or without???

Post ni bukan pasal pape pun. Cuma pasal spec je. Betul ke muka aku berbeza bila pakai spec and bila tak pakai?? Konpius betol... Ade yang cakap aku lebih nampak cute bila pakai spec and nampak garang bila tak pakai spec..

Ade gak kawan2 mak aku yg cakap muka aku la yang paling ikut mak (time ni aku pakai spec). Tapi bila aku tak pakai spec, kawan mak aku (yang lain pulak) cakap aku yang paling takde muka mak aku..watdehel kan...tak kan pasal spec pun impact dier leh sampai camtu lak kan...

(beza sangat ke?? konpius aku...)

Aku tak pakai spec bukan sebab nak melawa ke hape...Tapi itu memang aku..Salah ke?? Bukan aku wat pembedahan plastik ke hape kan... Aku pun dah lama pakai spec. Sejak aku tingkatan 1 lagi. Biar la aku nak rasa bebas sikit tanpa spec....salah ke???

elisya_308=)
-memilih untuk tak pakai spec...hehe-

No comments:

Post a Comment