Friday, March 18, 2011

Jalan2 cari CC..

Hari ni mak ajak keluar nk print pelan umah mak..
yela, kat umah dah takde print...
kan aku dah angkut pi puncak..
nak pi print tapi pendrive takde plak...camne yek??
ah, bawak jela laptop skali..

Nak mencari cc punya la susah..
yela, kat Gelang Patah mana la ada kan...
so, terpaksa la pi Taman U.
sampai kat cc, terpikir, camne nak print kalau pelan tu kat dalam laptop?
tanya pakcik cc tu ade pendrive tak sebab dokument yang nak print tu dalam laptop..
dia boleh jawab taktau...kompem tak paham bahasa melayu...
then, aku mesej la kakakku suruh dia sent pelan tu kat email aku..tapi dia tak reply plak..
so, pi la cari dia kat tempat keje dia..
tapi tak jumpa..hurm...

Taktau nak watpe n alang2 dah dekat ngan Jusco, jom kt round2 shopping dulu...sambil isi perut..
destinasi kita, SEDAP CORNER sebab aku nak mam nasi...takmo la fast food ni..
xtau la sedap ke tak kan...try jela...
aku order nasi goreng kampung n mak pulak order kuey tiew penang..
kuew tiew dia ok la..sedap tapi nasi goreng dia takde rasa...lupa nak letak garam kot...
lepas mencekik, kita jalan2 pulak..mak belikan kakakku hadiah untuk besday dia..
pastu ingatkan nak balik, tiba2 kakak mesej..kata tadi dia busy n dia dah pun sent pelan tu kat email aku..
so, sebelum balik, pegi la cc dulu print pelan tu..

p/s: tidur dengan sebotol air panas dituam diperut...women problem..
-elisya_308-

No comments:

Post a Comment