Thursday, March 17, 2011

Jom kita balik kampung..:)

Kelas petang hari ni batal..n besok pun takde kelas...
so, ape lagi...jom la balik kampung...
haha...macam dekat je kampung tu kan..
sebenarnyer ada sebab aku balik kampung, kalau takde sebab memang malas aku nak balik.

so, lepas kelas, balik umah jap tukar baju...pastu terus pi klang sentral...
terima kasih la pada anis yang sudi menghantar..
kalau tak, tak tau la nak gi camne...dah la tiket pun takde..
haha..suka sangat main terjah je kan...

sampai klang sentral, terus beli tiket..
nasib baik ada tiket time tu jugak, bas kol 3pm.
tanpa sempat makan, aku pun bergerak balik ke johor bahru..
Macam biasa, bila sampai johor, mesti bas berhenti kat yong peng...
aku paling tak suka betul...
sebab barang2 kat sana semua mahal n kebanyakkan cina je yang jual..
tapi, sebab dah lapar sangat, beli jela kudap2an buat pengalas perut...

sampai kat johor bahru around 8.30 pm..aku turun kat sri puteri..
nasib baik kakakku sudi jemput...yela, mak time2 camni sibuk..
sampai umah, tiba2 ternampak durian pulak..yum2...
ape lagi, jom kita melantak...hahaha..
hampir 2 biji jugak la aku makan..dah itu je yang ade..
perut kosong pi makan durian..ah, lantak...
dah lama kot tak makan durian...
lepas tu, baru la kita mam nasi...:)

p/s: esok nak watpe ye?? hurm...
-elisya_308-

No comments:

Post a Comment